• Niet goed, geld terug
  • 14 dagen retourrecht
  • 1 - 4 werkdagen verzendtijd
  • Gratis verzenden

Veel gestelde vragen

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, de artikelprijzen op de website zijn inclusief BTW

  • Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

    In principe worden alle bestellingen individueel afgehandeld en is het in de meeste gevallen niet mogelijk om bestellingen samen te voegen. Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.  

  • Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

    Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.

  • Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?

    Op de webshop staat een kleiner gedeelte van onze totale collectie.

  • Hoe wordt de hakhoogte gemeten?

    De hakhoogte wordt gemeten vanuit het midden van de hak (gezien vanaf de zijkant van de schoen)

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling met een uniek ordernummer. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. LET OP deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs, bewaar het dus op uw computer en/of print hem uit! Bij het versturen van uw bestelling krijgt u nog een e-mail met de verzendgegevens.

  • Ik heb geen e-mail ontvangen

    Check in eerste instantie uw SPAM box. Indien u geen e-mail ontvangen hebt, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de bestelprocedure en uw bestelling niet voltooid is. Check uw account of de bestelling hierin staat. Neem in ieder geval contact met ons op. 

  • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

    Ja, dit is mogelijk al wordt alles eraan gedaan dit te voorkomen.

  • In de uitverkoop is de prijs veranderd van een product dat ik recent gekocht heb.

    Omdat niet op voorhand bepaald wordt wanneer de uitverkoop van start gaat of wanneer onze collectie verder afgeprijsd wordt, kan er geen garantie gegeven worden dat de artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heb je op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?

    Pakketten worden aangeboden tussen 9:00 en 17:00 uur, wij weten echter niet op welk tijdstip. Indien u niet thuis bent, zal in de meeste gebieden in Nederland uw bestelling op een later tijdsstip nogmaals worden aangeboden. Mocht u wederom niet thuis zijn, dan kunt u het afhalen op het postkantoor. LET OP u dient zich te legitimeren en in het bezit te zijn van het afhaalbewijs. U dient het pakket binnen een week af te halen.

  • Wat moet ik doen als het pakket niet is ontvangen?

    Vraag eerst aan uw buren of het pakket wellicht daar is afgeleverd. Het komt voor dat de postbode geen bericht achterlaat ondanks dat het is afgegeven bij uw buren. Mocht het pakket niet binnen de bovenstaande termijn zijn aangeboden, neemt u dan contact met ons op zodat wij een onderzoek voor u kunnen instellen. Vermeld altijd uw bestelnummer als u contact met ons opneemt.

  • Ik woon buiten de EU moet ik dan extra betalen?

    Als u buiten de EU woont kan het zijn dat u douanekosten en importheffing (tax) moet betalen. Dit dient u af te rekenen met het bedrijf dat de bestelling aflevert. Zij regelen alle formaliteiten met de douane en belasting. Als u uw bestelling zakelijk koopt, dan kunt u vaak in uw eigen land de belasting terugvorderen.

  • Ik heb een klacht/ mijn vraag staat er niet bij.

    In geval van een andere vraag of klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0115-728567 of per e-mail: info@desplenterschoenen.nl. Wij streven ernaar om vragen en klachten die wij via e-mail ontvangen dezelfde dag te beantwoorden. Tijdens de uitverkoopperiode zal dit wegens de drukte iets langer duren. Klachten worden door ons uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk behandeld.